27 gru 2016

14. Hot Spice ★ Sugar & Spice - palety różów



Hej!

Jakiś czas temu postanowiłam zrobić sobie prezent i tak wędrowałam od jednej drogerii internetowej do drugiej, aż w końcu trafiłam na e-toplook, gdzie akurat mieli -40% na wszystkie kosmetyki Makeup Revolution.
Naprawdę szkoda było nie skorzystać, więc wrzuciłam do koszyka kilka szminek oraz dwie palety różów, na które już jakiś czas się czaiłam.
Zapraszam do czytania dalszej części, jeśli jesteście ciekawi palet.



Nie jestem jakąś wielką różomaniaczką, ale już od kilku miesięcy, gdy przeglądałam sklepy internetowe zawsze gdzieś te róże mi się pojawiały i myślałam sobie, że fajnie byłoby je kiedyś wypróbować. Posiadam już paletę kremowych róży od MUR i jest naprawdę świetna, dlatego teraz postanowiłam położył łapki na różach pudrowych.


Za dwie palety i trzy szminki z rabatem -40% zapłaciłam coś około pięćdziesięciu paru złotych i teraz trochę żałuję, że nie kupiłam czegoś jeszcze. Ale nie ma tego złego, bo z zakupów i tak jestem bardzo zadowolona.



Hot Spice to paleta z różami w odcieniach brzoskwini, ale niektóre wpadają w ciepłe brązy, natomiast Sugar and Spice to paleta z typowymi różami w odcieniach różu. 
W paletach mamy maty, satyny i po dwa odcienie błyszczące.






Nie miałam jeszcze okazji wypróbować wszystkich odcieni, ale te, których już używałam sprawdziły się całkiem nieźle. Ładnie się rozcierają i budują, ale trzeba uważać żeby nie nabrać na pędzel za dużo.
Nie zauważyłam, żeby jakoś specjalnie się osypywały, a do tego fajnie sprawdzają się jako cienie. Może być to opcja dla osób, które lubią ciepłe odcienie na powiekach, a nie potrafią znaleźć dla siebie czegoś wśród typowych palet z cieniami.

★★★

Regularna cena palet to 30zł, więc nawet bez żadnych rabatów nie ma tragedii. Za tę cenę dostajemy osiem odcieni, spośród których na pewno można wybrać coś dla siebie lub swobodnie łączyć je ze sobą. 
Mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu brzoskwiniowe odcienie, nawet te ciepłe brązy użyte w niewielkich ilościach wyglądają bardzo ładnie. Do tego idealnie sprawdzają się u mnie jako cienie. Nie wiem co ja mam z tym używaniem różów i bronzerów jako cieni ^^'.
W nowym roku chciałabym dodawać na bloga więcej zdjęć z makijażami, więc z pewnością do wielu z nich użyłabym właśnie tych palet. Ale zobaczymy co z tego wyjdzie ^^.

A czy ktoś z Was posiada palety różów od Makeup Revolution? Jak sprawdzają się u Was? A może macie jakieś inne ulubione róże, które moglibyście polecić? Dajcie znać ^^.

★★★

Ode mnie to tyle na dziś. Mam nadzieję, że post przypadnie komuś do gustu, a jeśli tak się stanie, to serdecznie zapraszam do komentowania, polecania dalej lub zaobserwowania bloga FUBSTER Cosmetics. Będzie mi bardzo miło.
Dziękuję również tym z Was, którzy już obserwują bloga i udzielają się pod postami.
❤❤❤

Pozdrawiam Was,
FUBSTER

2 komentarze:

  1. Prezentują się obłędnie - aż chce się je schrupać. sama jeszcze nie testowałam kosmetyków tej marki, ale najwyższa pora to zmienić. :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3