24 wrz 2016

6. I ❤ MAKEUP - Naked Chocolate


HEJ!

Tym razem przychodzę do Was z moją ulubienicą, którą jest paleta od I ❤ Makeup – Naked Chocolate. Nie dość, że wygląda cudownie, to jeszcze cienie idealnie wpisują się w moje upodobania, bo są to różne odcienie brązu, których używam na co dzień.
Jeśli jesteście ciekawi tej palety, to zapraszam do czytania dalszej części posta.




Generalnie kolekcja czekolad od I ❤ Makeup zawiera sześć palet: Naked Chocolate (biała), Chocolate Vice (czarna), Salted Caramel (solony karmel), Pink Fizz (różowa), I Heart Chocolate (zwykła czekolada) i Death by Chocolate (ciemna czekolada). Palety oferują nam po 16 cieni, w skład których wchodzą cienie matowe, perłowe, satynowe i metaliczne.
Białą czekoladkę kupiłam kilka miesięcy temu w internetowym sklepie Ladymakeup za 39,99zł i nie żałuję ani grosza. Cienie są świetnie napigmentowane, łatwo się z nimi współpracuje i choć są to praktycznie same brązy, to da się z nich  stworzyć wiele ciekawych makijaży dziennych, jak i wieczorowych .
Oczywiście nie można zapomnieć o tym, że paleta cudownie pachnie czekoladą. 

Oto swatche cieni wraz z ich nazwami:




Oprócz białej czekolady posiadam również czarną (Chocolate Vice), a w przyszłości planuję skompletować wszystkie i ku mojej radości być może już niedługo na polski rynek wejdzie najnowsza czekolada Chocolate Love, w ciemnym różowym opakowaniu ^^.
Jak uda mi się zebrać wszystkie, to z pewnością zmajstruję jeden konkretny wpis dotyczący tych palet w celu porównania. A na razie pytanie do Was:

Która czekolada jest Waszą ulubioną? A jeśli jeszcze żadnej nie posiadacie, to którą chcielibyście mieć?



To tyle ode mnie na dziś. Mam nadzieję, że komuś przypadnie post do gustu, a jeśli tak się stanie to zachęcam do komentowania, polecania dalej lub zaobserwowania bloga FUBSTER Cosmetics. 
Z góry dziękuję i pozdrawiam,

FUBSTER

4 komentarze:

  1. mnie zawsze podobała się różowa czekolada, ale nie wiem czy się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie mam żadnej paletki z tej serii,ale pierwsza którą kupię będzie właśnie biała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szczęśliwą posiadaczką tej czekolady i Death by Chocolate. Zgadzam się ze wszystkim, co powiedziałaś! To produkty kultowe. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w końcu kupić bo nie mam ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz <3